Novice
Kmalu v naši spletni trgovini
NOVO: AMD RYZEN 7 9800X3D – VRHUNSKI PROCESOR ZA GAMERJE IN USTVARJALCE VSEBINTehnološki navdušenci, pozor! AMD je predstavil najnovejši procesor iz d...

TESLA - garancijski servis
Spoštovane stranke,Z veseljem vas obveščamo, da smo postali uradni garancijski servis za Tesla izdelke. Ta dosežek predstavlja pomemben mejnik za naše...
Izkoristite garancijo do 5 let
Registrirajte svojo promocijsko napravo Brother med 1. avgustom in 31. decembrom 2023 in prejmite 5-letno garancijo.
Kaj je treba storiti, da dobit...
Digitalni bon
Kaj je digitalni bon?Digitalni bon '22 je dobroimetje v informacijskem sistemu Finančne uprave, ki ga lahko unovčite za nakup računalniške opreme. Za...
Neskladnost blaga
Če menite, da kupljeno blago v trenutku nakupa ni bilo skladno s pogodbo, predvsem a ne izključno, ne ustreza opisu, vrsti, količini ter nima funkcionalnosti in drugih lastnosti navedenih v pogodbi, nas lahko obvestite o neskladnosti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar ne kasneje kot v roku dveh let od nakupa. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času nakupa, če se pokaže, v enem letu od dobave blaga, razen če kot prodajalec dokažemo drugače oziroma domneva o neskladnosti ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. Po enem letu od dobave je za dokazilo neskladnosti, če z njegovimi navedbami ne soglašamo, odgovoren kupec.
Za oceno, ali gre dejansko za neskladnost blaga ali vzpostavitev skladnosti, moramo blago najprej pregledati. Zato prosimo, da izdelek vrnete na naš naslov in priložite kopijo računa, garancijski list (veljaven je tudi nepotrjen) in pravilno izpolnjen obrazec za vračilo blaga in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka. Izdelek nam v pregled, popravilo ali zamenjavo vrnite v stanju v kakršnem ste ga prejeli.
V primeru ugotovljene neskladnosti blaga lahko potrošnik, ki nas je obvestil o neskladnosti skladno z zakonom:
- odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga;
- zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga s popravilom ali zamenjavo
- zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe, ko ne popravimo ali zamenjamo blaga skladno z zakonom
Potrošnik nas o napaki obvesti in pošlje izdelek na naslov PROFIservis d.o.o., Tugomerjeva ulica 2, 1000 Ljubljana.
Novo v trgovini
LENOVO ThinkCentre neo 50q Tiny G4 Intel Core i5-13420H 16GB 512GB UMA W11P Black 3y
Opis izdelka: Lenovo ThinkCentre neo 50q Gen 4 - majhen Core i5 13420H 2.1 GHz - 16 GB - SSD 512 GB - slovenski ...
BROTHER Toner Black for 9000 pages for HL-L8360CDW MFC-L8900CDW
Opis izdelka: Brother TN426BKP - črna - originalna - kartuša s tonerjem Vrsta izdelka: ...
KINGSTON Fury Renegade 2TB M.2 PCIe NVMe (SFYRD/2000G) SSD
Kingston FURY Renegade PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD
Za igralce iger, navdušence in bolj zahtevne uporabnike Kingston FURY Renegade PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD...