Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.

Novice

AMD Ryzen druga generacija
Sreda, 18. april 2018

AMD Ryzen druga generacija

Kmalu na voljo v naši spletni trgovini AMD Ryzen 2. generacija procesorjev.
Zaenkrat na voljo 2 modela
*AMD Ryzen 7 2700X 4,3GHz Boost 8-core 20...

Več

Nekaj informacij o Canonu, ki jih verjetno niste vedeli
Sreda, 18. april 2018

Nekaj informacij o Canonu, ki jih verjetno niste vedeli

Canon po svetuCanon je podjetje, ki se nenehoma spreminja na bolje. Z letno neto prodajo 3.467 milijard jenov in s 110.000 zaposlenimi ljudmi v več ko...

Več

Sreda, 14. marec 2018

Nova serija Brother naprav

Podjetje Brother je predstavil novo serijo naprav imenovano TonerBenefitV serijo TonerBenefit zaenkrat spadajo le črnobele laserske naprave. ...

Več

PRIVOŠČITE SI ORIGINAL - Novi modeli tiskalnikov serije TonerBenefit po izjemno dostopni ceni
Petek, 19. januar 2018

PRIVOŠČITE SI ORIGINAL - Novi modeli tiskalnikov serije TonerBenefit po izjemno dostopni ceni

Najvišja kakovost tiskanja z nizkimi stroški lastništva in brezplačno 3-letno garancijo. 
Tehnologija tiskanja brez težav Dolgo stransko vodil...

Več

Kje nas najdete

info@profiservis.si

tel: 0590 42 800

Reklamacija

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z odgovorno osebo za pošiljke (tel. 0590 42 800 ali mail: info@profiservis.si), ki bo na vaš naslov poslala kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! 

 

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.  Paket se reklamira na najbližji njihovi enoti v enakem stanju, kot je bilo prejeto (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

Pomembno! 

 

Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo morate priložiti kopijo računa in garancijski list.

Naslov za vračilo blaga je PROFIservis, Matej Žinko s.p. Tugomerjeva ulica 2, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 


Novo v trgovini

ASUS Curved VZ27VQ 68,58cm (27”) FHD VA zvočniki DP/HDMI/VGA monitor

ASUS VZ27VQ ukrivljen monitor nudi zaradi tankega profila prostorsko varčno zasnovo, saj meri le 8,6 mm na najtanjši točki. Oblika brez robov omogoča ...

Spletna cena: 251,19 €

ASUS Prime H310M-K LGA1151 (300 serija) DDR4 VGA DVI mATX matična plošča

Matične plošče ASUS Prime 300 serija zagotavljajo trdne temelje za stabilen sistem pa tudi fleksibilnost za prihodnje nadgradnje. Matična plošča podpi...

Spletna cena: 68,98 €

Izdelki v akciji

Toner Lexmark E250/350 črni (kompatibilni)

Toner za Lexmark E250A11E za tiskalnike:
Lexmark E 250 DLexmark E 250 DNLexmark E 350 DLexmark E 350 DNLexmark E 352 DNLexmark Optra E 250 DLexmark...

Popust: -0,00%
Spletna cena: 21,90 €

Toner HP CF230X (kompatibilni)

Za 3.500 izpisov
Ustreza modelom naprav:HP Laserjet Pro M203dw / M203dnHP Laserjet Pro M227dw / M227fdw / M227sdn / M227fdn...

Popust: -20,00%
Spletna cena: 57,14 €

Toner Brother TN-423 black (kompatibilni)

Za 6.500 izpisov
Toner za Brother TN-423 black ustreza modelom:Brother DCP-L8410cdnBrother MFC-L8900cdwBrother MFC-L8690cdwBrother HL-L8360cdwBroth...

Popust: -23,00%
Spletna cena: 48,61 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica