Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Novice

TESLA - garancijski servis
Ponedeljek, 18. marec 2024

TESLA - garancijski servis

Spoštovane stranke,Z veseljem vas obveščamo, da smo postali uradni garancijski servis za Tesla izdelke. Ta dosežek predstavlja pomemben mejnik za naše...

Več

Petek, 13. oktober 2023

Izkoristite garancijo do 5 let

Registrirajte svojo promocijsko napravo Brother med 1. avgustom in 31. decembrom 2023 in prejmite 5-letno garancijo.
Kaj je treba storiti, da dobit...

Več

Torek, 23. avgust 2022

Digitalni bon

Kaj je digitalni bon?Digitalni bon '22 je dobroimetje v informacijskem sistemu Finančne uprave, ki ga lahko unovčite za nakup računalniške opreme. Za...

Več

Četrtek, 18. marec 2021

Intel® Core™ procesorji 11. generacije so tu!

Novi namizni procesorji Intel® Core™ 11. generacije so tu! Prednaročila že sprejemamo. Dobava pa bo 30. marca 2021.Intel® Core™ i9-11900K vodi to novo...

Več

Reklamacija

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z odgovorno osebo za pošiljke (tel. 0590 42 800 ali mail: info@profiservis.si), ki bo na vaš naslov poslala kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! 

 

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.  Paket se reklamira na najbližji njihovi enoti v enakem stanju, kot je bilo prejeto (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

Pomembno! 

 

Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo morate priložiti kopijo računa in garancijski list.

Naslov za vračilo blaga je PROFIservis d.o.o. Tugomerjeva ulica 2, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 


Spletno trgovino poganja - Moja Košarica