Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Novice

Dahle Uničevalniki
Torek, 18. september 2018

Dahle Uničevalniki

Večja zmogljivostDahle uničevalniki dokumentov z MHP® tehnologijo lahko sprejmejo do 30% več papirja kot primerljivi drugi modeli

Brez vzdrževa...

Več

Nova serija BROTHER tiskalnikov
Torek, 04. september 2018

Nova serija BROTHER tiskalnikov

Predstavljamo vam novo serijo Brother naprav iz družine InkBenefit plus.
*Tiskanje, kopiranje, skeniranje*Brezžična povezljivost** in mobilno tiska...

Več

AMD B450 osnovne plošče
Ponedeljek, 06. avgust 2018

AMD B450 osnovne plošče

V naši ponudbi lahko že dobite izboljšane osnovne plošče na AMD B450 veznem naboru.Bistveni prednosti v primerjavi s predhodnikom B350 sta predvsem op...

Več

Nova serija ASUS ROG prenosnikov
Četrtek, 26. julij 2018

Nova serija ASUS ROG prenosnikov

Asus ROG - Republic Of Gamers že 12 let ustvarja z gamerji za gamerje. To je več kot desetletje izkušenj in strasti, ki jih ni moč posnemati.

Z...

Več

Kje nas najdete

info@profiservis.si

tel: 0590 42 800

Reklamacija

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti z odgovorno osebo za pošiljke (tel. 0590 42 800 ali mail: info@profiservis.si), ki bo na vaš naslov poslala kurirja, ki bo prevzel blago. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! 

 

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.  Paket se reklamira na najbližji njihovi enoti v enakem stanju, kot je bilo prejeto (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

Pomembno! 

 

Ko vračate artikel v reklamacijo ali garancijo morate priložiti kopijo računa in garancijski list.

Naslov za vračilo blaga je PROFIservis, Matej Žinko s.p. Tugomerjeva ulica 2, 1000 Ljubljana. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. 


Novo v trgovini

WD Purple 8TB 3,5" SATA3 256MB 5400rpm (WD81PURZ) trdi disk

WD Purple trdi disk je bil oblikovan za ekstremne zahteve 24/7 nadzornih sistemov. Vključuje ekskluzivno tehnologijo AllFrame, tako da lahko samozaves...

Spletna cena: 255,82 €

SEAGATE IronWolf NAS 4TB 3,5" SATA3 64MB 5900rpm (ST4000VN008) trdi disk

SEAGATE IronWolf trdi disk je superioren NAS disk. Oblikovani so za večuporabniška okolja in visoke stopnje delovne obremenitve. Diski so izboljšani s...

Spletna cena: 138,22 €

WD Purple 12TB 3,5" SATA3 256MB 7200rpm (WD121PURZ) trdi disk

WD Purple trdi disk je bil oblikovan za ekstremne zahteve 24/7 nadzornih sistemov. Vključuje ekskluzivno tehnologijo AllFrame, tako da lahko samozaves...

Spletna cena: 463,02 €

Izdelki v akciji

Namizni računalnik HP 6300 pro - rabljen

Procesor:Intel Core i3 (3rd Gen) 3220 / 3.3 GHzNumber of Cores Dual-CoreChipset Type Intel Q75 ExpressProcessor Main Features Hyper-Threading Technolo...

Popust: -20,00%
Spletna cena: 143,20 €

Namizni računalnik HP EliteDesk 800 G1 pro - rabljen

Procesor:Intel Core i5 (4rd Gen) 4570 / 3.2 GHz
Max Turbo Speed 3.6 GHzNumber of Cores Quad-CoreChipset Type Intel Q87 ExpressProcessor Main Featur...

Popust: -20,00%
Spletna cena: 215,20 €

Namizni računalnik HP 6200 pro - rabljen

Procesor:Intel Pentium G620 / 2.6 GHzNumber of Cores Dual-Core64-bit Computing YesChipset Type Intel Q65 Express
Pomnilnik:Vgrajen pomnilnik 2GB133...

Popust: -20,00%
Spletna cena: 111,20 €

Spletno trgovino poganja - Moja Košarica